sobota, 31 marca 2012

Co z podłogą?


Pokrycie podłóg w naszym nowym mieszkanie, a raczej wymyślenie, w jaki sposób mamy zamiar urządzić pod tym względem swoje cztery kąty to dość ciężki problem. Co bowiem człowiek, to inne gusta.


Niektórzy lubią gołą podłogę – dla mnie jest to zrozumiałe wyłącznie wtedy, gdy jej jakość jest wysoka (parkiet bądź deski). Wtedy wszystko prezentuje się naprawdę przyzwoicie, nie denerwuje oka, estetyka to w końcu podstawa. Gorzej, jeśli zakładamy panele podłogowe – nie rozumiem ludzi, którzy nie chcą czymś przykryć. Myślę oczywiście o czymś takim, jak wykładziny czy dywany. Sklep internetowy to przecież doskonałe miejsce do ich zakupu...

Ja osobiście wybrałem tę drugą opcję, która gwarantuje mi miękkość pod stopami, no i poczucie przytulności. Nie było trudne wybrać coś interesującego. Wszedłem na google, wpisując w pasek wyszukiwania „dywany sklep internetowy”, a moim oczom ukazało się naprawdę wiele takich miejsc, w których mogłem obejrzeć i nabyć w całkiem niezłych cenach wszelkiego rodzaju dywaniki i dywany. Sklep internetowy (ten konkretny) nazywał się Dywanoland, ale nie wiem, czy ma to jakiekolwiek znaczenie – myślę, że właściwie każdy dysponuje podobnym – bardzo szerokim – asortymentem...

No i cóż... kupiłem od razu trzy. Do trzech pokojów, którymi dysponuje moje lokum. Postanowiłem skusić się na materiały naturalne, ponieważ nie jestem zwolennikiem wszechobecnego plastiku. Dziś – pomimo podłogi z cyklinowanych desek – cieszę się wygodą i przyjemnym odczuciami miękkości pod stopami.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz